8 Kasım 2014 Cumartesi

Okulda Öğle Yemeği

Merhabalar,

Bugün okulda, kütüphanede geçen bir Cumartesi. Öyle olunca da hep çalışıp hem yemek yediğim bir öğle vaktim oldu. Yanımda ızgara tavuklu sandviç getirdim ve kantinden çorba ve ayran aldım.


Çorbayı bardakta alıyorum ben yemesi daha kolay oluyor, ancak aldığım kantinde bardakta vermediklerinden bu gördüğünüz kabı kütüphaneye sokmam biraz komik oldu :D Çorba çok yağlı açıkçası bu durum pek hoşuma gitmese de biraz mecbur kaldım çünkü sadviçimin yanında kraker yemek istemedim. Artık akşam sebzemi yağsız tüketmeye çalışacağım, yine de en azından bugün spora gideceğim ;)

Sonraki postta size yağsız yaptığım bol sebzeli kısırın tarifini vereceğim. Ben bazen böyle farklı şeyler yemeyi seviyorum çünkü hep aynı şeyle beslendiğinizde çok çabuk sıkılıyorsunuz.

Bu öğünde bir tavuklu sandviç (60 gr tavuk, 50 gr ekmek - sandviç ekmeğini küçülterek tüketiyorum- ) 1 bardak ayran (200 gr, 1/2 porsiyon süt) ve 1 kase tavuklu çorba (1 porsiyon karbonhidrat grubu, 1 porsiyon et grubu) bulunmaktadır.

Herkese iyi günler,

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder