4 Kasım 2014 Salı

Diyetisyen Günü //7. Hafta

Bugün diyetisyen günüydü! Kendim için güzel haberlerle geldim :P Bu hafta 1.3 kg yağ kaybım olmuş ancak 0.8 kg sıvı ağırlığım artmış. Bu da tartıda büyük bir fark görmememize neden oluyor tabi :D

Kilo verirken su veya kastan verdiğiniz kilolarınız daha siz anlamadan yerine geliyorlar, bu nedenle beslenme programınızın sizin ihtiyaçlarınız doğrultusunda yağ kaybı hedeflenilerek yapılması hem verdiğiniz kiloyu korumanızda hem de sağlığınızda olumlu gelişmeler olmasına yardım eder. Tartıda gördüğünüz rakam sizi hem yanıltabilir hem de demoralize olmanıza neden olur. Bu nedenle eğer diyetisyen yardımıyla kilo veriyorsanız evde tartılmamaya özen gösterin, eğer yardım almıyor ve kendi başınıza kilo veriyorsanız en azından bir hafta aralıklarla tartılın. Çünkü kişinin ağırlığı gün içinde değişebildiği gibi günler arasında da değişebilir, bu rakam her zaman size doğruyu göstermeyebilir.

Herkese sağlıklı ve mutlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder