23 Ocak 2015 Cuma

Demek ki Neymiş, Moral Bozmak Yok

Merhabalar.

Dönem bitti, dersler, sınavlar, ödevler bitti, benim için yaklaşık bir aylık bir tatil dönemi başlamış oldu. Malumunuz insan son sınıf olunca duramıyor ve koşturarak, yana yakıla "ben ne yapacağım" arayışına giriyor. Ben de staja başvurayım, insanlardan öneri alayım, yardım alayım diye düşünerek hareket ediyorum bu aralar. E bu sinir stresin bir getirisi olarak da bu hafta pek de güzel geçmedi diye düşünüyordum ve açıkçası hiç tartıya çıkmak gibi bir istek yoktu içimde, hatta kilo aldım diye düşünüyordum çünkü yaklaşık 3 ay düzenli olarak gittiğim spora iki-üç haftadır pek de uğrayamıyorum.

Bu isteksizlikle buluştum diyetisyenimle dün. Efendim tartıya çıkınca da bir 500-600 gram artışla karşılaştım ve nedense (!) hiç şaşırmadım. Ben eh evet biliyordum, neyse gibisinden takılırken ağırlığım artmasına rağmen geçtiğimiz hafta toplam 1.2 kilo yağ kaybım olduğunu gördük, benim tip aynen şu ifade gibiydi o.O Bu hareketsizlik ve mevsimin de etkisiyle ciddi ödem tutmuş vücudum.

Sonuç olarak diyetisyenimle göbek atma moduna geçiş yaptık tabii :P Buradan çıkaracağımız ders neymiş, tartıda yazana aldanmayacak ve moral bozmayacakmışız.

Güzide (!) bir sloganla bu yazıyı da bitireyim öyleyse;

Durmak yok yola devam!

Herkese güzel hafta sonları diliyorum,

Görüşmek Üzere :)

Mevcut durum; 84,5 kilo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder