7 Ocak 2015 Çarşamba

Diyetisyen Günü // 15. Hafta

Ayşen karı sevmez.
Çünkü Ayşen kar yağınca Ankara'nın ayazında oluşan her türlü buzda kayıp düşme yeteneğine sahiptir.
Hiç abartmıyorum sabah dışarı çıktığımda 15 cm kar vardı..

Böyle güzel bir yazı başlığıyla herkese merhabalar :D

Normalde bu kadar kar yağdığında dışarı çıkmamak için elimden geleni yaparım ama bu gün el mecbur diyetisyen günü olduğundan 10 santimlik adımlarla düştüm yollara. Malum arabayı çıkarmak da sıkıntı, düştüm düşeceğim derken 10 dakikalık yolu 20 dakikada yürüyerek ulaştım diyetisyenimin ofisine.

Güzel haber 1 kilo eksilmem (burada hep birlikte zıplıyoruz) kötü haber yağ kaybım olmaması (burada birbirimizin sırtını sıvazlıyoruz)

Hali hazırda bu hafta da yine biz kazandık sevgili okuyucular :D Mevcut kilo 85.9 toplam kayıp 13 kilo ^^

Herkese güzel günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder