18 Ocak 2015 Pazar

İnsanlık İçin Büyük, Benim İçin Küçük Bir Beden: 42

Herkese merhabalar,

Bugün "Yahu pantolonların çok bol geliyor bari gideyim de bir pantolon alayım" diyerek alışverişe gittim. Ben şöyle ucuz kıyafetler satan bir yere gideyim diye düşünüyorum tabii, hedef büyük şimdi aldığımızı birkaç ay sonra giyemiyoruz. Her neyse, geçenlerde Koton mağazasının oje çıkardığını ve başarılı ojeleri olduğunu duymuştum ve merak etmiştim, tabi çünkü her oje bende olmalı ;) Bu nedenle Koton'a girdim, baktım kotlarda indirim var oldukça uygun fiyatlara düşmüşler, hadi bir şansımı deneyeyim, olmaz ama en azından denemekten zarar gelmez diyerek bulabildiğim en büyük bedende bir kot ile girdim kabine. Bu arada bulabildiğim en büyük beden 32 yani 42'ydi, sordum efendim en büyük buymuş :D Kabinde ufak çapta bir şaşkınlık geçirmeme neden olan olay ise hiç beklemediğim halde 42 beden pantolonun bana olmuş olmasıydı, inanamamazlık ve şok durumlarımı üzerimden attıktan sonra direk aldım o pantolonu :D Yani neymiş, insanlık için mağazalardaki en büyük beden Ayşen için ise küçük bir beden olan 42'yi hayatıma böylece sokmuş oldum. Bu motivasyonla kim tutar beni ama değil mi?

Herkese güzel günler,

Mevcut durum; 83.9 :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder