3 Şubat 2015 Salı

Neler Oluyor Bize Gülüm?

Herkese merhaba

Zaman ne kadar hızlı geçiyor değil mi? Aa 2015 derken Ocak ayı bitti bile. Böylelikle benim de zayıflama serüvenimde 4. ay bitmiş hatta üzerinden 10 gün bile geçmiş bulunuyor. Mevcut durumun 84 civarında seyrettiği şu son üç hafta da bir hayli sinir bozmaya başladı ama dur bakalım.
Evet ben popom havalarda "oo ne biçim de kilo verdim ama değil mi" şeklinde dolaşırken bu üç hafta bana adeta en güzelinden bir kapak olmadı değil. Bu durumdan dolayı mıdır başka sebeplerden mi bilemiyorum ama beni bir "doyamama" daha doğrusu "ağzımı durduramama" durumu aldı götürdü. Geçtiğimiz haftanın son günlerinde normalde dönüp yüzüne bakmayacağım şeyleri (çok saçma oldu, yemek yemenin kendisini seven bir insan olarak çok geniş bir yiyecek portfolyom var aslında) canım istemeye daha da kötüsü kendimi durduramayarak yemeğe varan hareketlerde bulundum. E sonuç? Evdeki tartı beni hala ve hala 84 göstermekte kararlı ve oldukça da haklı bu hareketinde. İnanın kendisine hiç kızamıyorum ki kendisiyle oldukça çekişmeli bir geçmişimiz mevcut.
Birkaç gündür beslenmemi kendi kendime düzgün bir çizgiye sokmaya ve en ufak bir kaçamaktan bile uzak durmaya çalışıyorum ama başarısız olursam diyetisyenimi ağlayarak arayabilirim sanırım :D "Tuba Hanım, yemek yediiğğm" şeklinde bir aramayla karşılaşan diyetisyenim de beni bir daha danışanı olarak kabul eder mi tabii o kısımda şüphelerim var :D
Hayatımdaki herkesin ortak merak ettiği ve tekrar tekrar sorduğu bir soru var "Ne kadar az yiyorsun, acıkmıyor musun?" Evet az yiyorum çünkü şimdiye kadar yediklerim vücudumun muhtelif yerlerinde 20 senedir birike birike bir hal oldular ve hayır normal şartlarda acıkmıyorum. Sadece böyle bazen nedenini açıklayamadığım ama beni oldukça etkisine alan yemek ile ilgili ruh hallerim mevcut o kadar. Tabii ki önüme pasta börek çikolata koyarsanız canım çeker, bu konuda anlaşalım.
Son olarak bugün Pelin Öztekin'in son aylarda maşallah süper kilo verdiğini gördüm ve üzerime vazifeymiş gibi çok mutlu oldum :D İnsanlar daha sağlıklı oldukça ve bunu en başta kilo vermek olarak başardıkça mutlu oluyorum, öyle bir hümanizm anlayışım var, öyle yani.
Güzel günler diliyorum,
Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder