1 Aralık 2014 Pazartesi

Yanında Patates İstemiyorum. Gerçekten.

Bilenler bilir Del Mundo diye bir kafe vardır, Eskişehir, İzmir ve Ankara'da şubeleri var. Konsepti çok ciciş olan, ortamını sevdiğim, yemeklerine falan çok bayılmasam da gidip oturmayı, vakit geçirmeyi sevdiğim bir mekandır. Ankara'daki Tunalı şubesini daha çok seviyorum ben, Bahçeli'dekine göre daha sakin bir yer. Özellikle sabah ve öğle zamanlarında işinizi dersinizi alın gidin orada çalışın. Ben de işte dün bu şekilde arkadaşımla birlikte gittim, yemek yiyeceğiz. Benim en sevdiğim yemek hamburgerdir heralde, kime söylesem aman sen de gerçek yemek mi o bir insanın en sevdiği yemek nasıl hamburger olur der hep. Ama ben buna en son karar verdim artık. Görünce dayanamadığım yiyeceklerde ilk üçtedir. İlki çikolata, üçüncüsünü ise şu an düşünmek istemiyorum. Boşuna niye kendi kendimin canını çektireyim şimdi :P Her neyse lafı fazla uzattım, ben bu sefer hamburger yemeğe karar verdim, güzel. Zaten bence hamburger gayet masum bir yiyecek, teoride köfte ekmek ve bazı diğer tatlar. Diğer tatları zararsız tuttuğunuz sürece problem bunun neresinde? Garson kız geldi sipariş veriyoruz, ben yine direk girdim konuya "Ben hamburger istiyorum ama yanında patates olmasın, mümkünse haşlanmış sebze değilse salata olsun" dedim açık açık. Kız önce bir şaşaladı sonra yaptırabilirsem yaptırırım dedi ama bana patatessiz hamburger verme konusunda pek bir isteksiz gördüm kendisini. Başka bir yemek önerdi, neredesye benim "patatessiz" hamburger güme gidiyordu. O sırada iki üç kez tekrarladık biz bunu karşılıklı "Patates olmayacak" "Evet olmayacak" En son giderken kız üstüne bastıra bastıra "Patatessiz" dedi ve en sonunda anlaştık. Demem o ki sanıyorum böyle bir istek hiç gerçekleşmemiş :D Zaten bu aralar hep böyleyim, şunu istiyorum ama şu olmasın şu olsa iyi olur ama şu olsa daha iyi olur. İnsanların en sevmediği müşterilerden biri oldum bence. Geçen de kuru yemişçiye "Yaban mersini istiyorum ama şekerlenmemiş olsun, geçen aldığım sizden şekerliydi." demiştim, adam sanırım bana alındı.. Marketteki görevli de deli olduğumu sanacak en sonunda, her gittiğimde ananas alıyorum, beni ananasla eşleştirdi :D "Bu sana gelmez abla, ben sana şunu vereyim." muhabbetlerine girdik iyice. İçimde tam mahallenin kedili teyzesi olma potamsiyeli var, geleceğimden korkar oldum.

Mevcut kilo 90,2. Yarın diyetisyene gideceğim bakalım ne olacak. Artık 90ların altını görmek istiyorum. En son 7 sene önce 82ydim, hey gidi günler :P

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder