16 Aralık 2014 Salı

Diyetisyen Günü //12. Hafta

Merhabalar

Bu gün malumunuz salı ve benim diyetisyenimle buluşma günüm. Dile kolay 3 ay bitiyor bu hafta.

Peki son zamanlarda ne oldu? Önceki yazımda görebileceğiniz gibi 10 kiloya doğru ilerliyorum, ancak bu aralar yürüyen merdivene ters binmiş gibiyim, hareket ediyorum ama hala olduğum yerdeyim. Oldukça ilginç bir durumla karşı karşıyayız arkadaşlar, ben yağ dokusu kaybedip yerine su dokusu kazanarak tartı ile mesafeli bir ilişki yaşıyorum. Yani şu son iki haftada toplamda 2.6 kilo yağ kaybetmeme rağmen onun yerine su aldığım için kilom değişmiyor. 2 haftada tartıda sadece 300 gram fark ettim. Bu durum sonucunda zaten evde tartılmamı istemeyen diyetisyenim motivasyon kaybım olacağından korkarak evde tartılmamı yasakladı (Şaka şaka, o kadar tatliş bir hatun ki, tartılmayın dedi).

Ben en sonunda su olarak yoluma devam edeceğim anlaşılan.

Görüşmek üzere =)

Mevcut durum: kilo 89.5, toplam kayıp 9,5 (Bu sefer yuvarlamasız), yağdan kayıp 8,2



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder