13 Aralık 2014 Cumartesi

10 Kiloya Doğru Adım Adım

Dışımdan pek öyle görünmüyor kabul ediyorum ama içim biraz şişti sayın seyirciler. Sıkıldım mı? Eh biraz sıkılmış olabilirim. Yaklaşık 3 ay oldu diyete başlayalı (25 Eylülü sayarsak 2.5 ayı biraz geçmiş oluyor) 9.2 kilo verdim ama bence biz onu 9.5 diye yuvarlayabiliriz, Ne de olsa kilo verirken yukarı kilo alırken aşağı yuvarlamak adettendir. Kendi kendime triplere girdiğim bu süreçte etrafımdakilere de "sen de şişkosun sen de diyet yap" baskıları yaptığım doğrudur. İnsan direk böyle bir savunma mekanizması geliştiriyor. Millet orada en sevdiğiniz (ve tabii ki dünyanın en sağlıksız) yemeklerini höpür höpür götürürken siz elinizdeki bir dilim ekmeğe yarım avokadoya bakıp kendinizi avutuyorsunuz. Bütün çikolata yiyenler düşmanınız oluyor, eve alındıysa falan zaten mazallah 3. dünya harbi. Kimse size gelmesin siz kimseye gitmeyin, mümkünse şöyle izole bir şekilde diyetinizi yapın paşa paşa, bir sene sonra tamam ben verdim kilolarımı şimdi kapışalım diye çıkın insanların karşısına. Ben tabii ki bu triplere bir haftayı 400 gram ile geçirdiğim için girdim. Sonra bu hafta ne oldu sağ olsun tartı beni yine tam olarak aynı kiloda gösterdi ancak 1.2 kilo yağ vermişsin gülüm dedi. Hayır şu konuda bir anlaşabilir miyiz artık, benim mantığım tartıyla doğru orantılı çalışıyor, tamam evet diyetisyenim tamamen yağ eksilmesiyle ilgileniyor asıl kilo vermenin o olduğunu söylüyor, tamam ben de kabul ediyorum öyle olabilir ama insan da elinde somut bir delil olsun istiyor yani. "Kilom eksilmemiş ama yağ vermişim" deyince millet dik dik bakıyor bana, kötü hissediyorum arkadaş kendimi.

Aman işte kilo vermek böyle bir süreç tribe girersiniz bozarsınız bozmaya devam edersiniz sonra bir bakmışsınız giden tüm o güzelim kilolarınız hoop geri gelmiş. Önemli olan böyle süreçleri sizi kötüye götürmeden atlatabilmek. Ben de ne olacak tabii ki devam edeceğim, bu yüzden diyetisyene gidiyorum beni arkamdan itekleyecek, yapmadığımda hesap vereceğim ve bozsam bile gelecek hafta tekrar eski düzenime dönmemi sağlayacak birine ihtiyacım var. Bu sizin için herhangi biri olabilir tabii ne yapmanız gerektiğini biliyorsanız.

9.2 kilonun 6.8'i yağdan gittiğine göre vücudumdan şöyle 3 tane falan tavuk çıkmış oldu. Böyle düşününce hem iğreniyor insan hem de evet yahu öyle oldu di mi diyorsunuz.

48-50 bedenden 46 bedene indim. Bundan sonra önümüzdeki maçlara bakacağız.

1 yorum:

  1. Nur bunları okudukça gaza geliyorum spora başlayayım tekrar, ne kadar hareketsizim falan diye, resmen insanı canlandırıyorsun :D

    YanıtlaSil