5 Haziran 2017 Pazartesi

Hayaller, Hayatlar

Bir buçuk seneden sonra ne oldu?

Çok basit, önceden hep ne olduysa aynı şeyler. Yaklaşık olarak vermiş olduğum 25 kilonun 18 kilosunu geri aldım. Alkışlar benim için.

Bu süre zarfında neler oldu. 2016 yılının Mayıs Haziran aylarında diyetisyene gitmeyi bıraktım. Zaten diyet yapmaya olan hevesim, azmim, çabam, hissiyatım, iradem, tahammülüm her ne diyorsak artık, biteli çok olmuştu. Benim için şöyle bir rutine dönmüştük, aa evet ölçüme geldim, ve yine kilo verememişim. Yine aynı dönemlerde aşırı yoğun olduğum bir iş dönemine girdim. Burada aşırı yoğun derken haftada yaklaşık 70 saat çalışmaktan bahsediyorum. Devamında stres üzerine stres ve stres eating'in babası ben olduğum için de aşırı bir yemek yeme dönemine girdim. Daha doğrusu yemek demeyelim biz ona yememem gereken ne varsa onların aşırı tüketimi. Depresif dönemler geçirdim ve bu dönemlerde yemelerim iyice arttı. En sonunda iki ay önce işten ayrıldım. Bu konuya girmeyeceğim ama doğru bir karar verdiğime inanıyorum.

Şimdi ne yapıyorum? Yatıyorum ve kitap okuyorum. Geçtiğimiz yıl yüksek lisansa başladım, akşamları da derse gittiğim için bu güne kadar oyalanıyordum ama şimdi dönem de bitti. Birkaç planım var okulla ilgili ama kafamı toparlayıp da onları da yürürlüğe koyamıyorum. Anlayacağınız bu aralar Ayşen mortingen ştrayze.

Gelgelelim neden yazıyorum. En baştan beri söylediğim gibi benim öyle kocaman kocaman iddialarım, en doğrusu benim, en mükemmel benim gibi bir iddiam yoktu. Yalan söylemeyeceğim kilo verme meselesindeki son durumlarım baya bir hoşuma gidiyordu ama bu işler ince çizgi, bir kere bıraktığında aynen eski haline dönüyorsun. Hiç kimseleri yermeye eleştirmeye lüksümüz yok. Bir de yine en çok kendimi yedim kısmındayız. Yok efendim çok yoğunmuşum da bu işlere zaman ayıramıyormuşum, stresliymişim de o da yemelere vuruyormuş, pazartesi başlarımmış, istediğim zaman (bakın burası çok önemli) eski düzenime döner kendimi toparlarımmış. Bunları diye diye yine geldik zurnanın zart dediği yere. Derdim ağlanmak sizlanmak değil içimi dökmek.

Şimdi yine kendime bebeyim yeter artık bu hallerin hallenmelerin kendine gel dediğim ama tüm günü yataktan çıkmadan geçirebildiğim dönemlerdeyiz. Ramazanın bitmesini bekliyorum, bakalım kendime dediklerimi yapabilecek miyim?

Adettendir kendime hedef de koyayım bari, hedefimiz 2018'e 70 kilonun altında girmek olsun. Ayda yaklaşık 4 kiloya tekabul ediyor, yapılabilesi bir hedef anlayacağınız. Ha ne kadar gerçekleşir o konuda söz veremem, o da benim popomun paşa keyfine kalmış sonuçta.

Yazar sizi haberdar ederim.

Öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder